قوانین ,

menuordersearch
asiataminbiz.ir
(0)
(0)
قوانین

شرایط و ضوابط فروشگاه آسیا تامین

 

شرایط و قوانین استفاده از خدمات اینترنتی فروشگاه آسیا تامین:

 

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات به دقت ملاحظه فرمایید.

 

ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه آسیا تامین هنگام استفاده از پروفایل شخصی، خرید کالا و سایر خدمات ارائه شده توسط فروشگاه آسیا تامین به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از فروشگاه است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه آسیا تامین از سوی کاربر است.

 

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

 

قوانین عمومی

 

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

تعریف مشتری یا کاربر

 

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه آسیا تامین اقدام کند.

 

همچنین از آنجا که فروشگاه آسیا تامین یک وب‌سایت فروش کالای آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

 

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان

 

محصولات ارایه شده در وب‌سایت ما، محصولاتی است که به صورت مستقیم و دست اول یا محصولات مرغوب ایرانی است که توسط ما تهیه و به مشتریان عزیز ارائه میگردد،

 

– مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.

– سفارش‌هایی که دارای انتقال مستقیم بانکی است تا ساعت ۱۶ هر روز کاری نهایی می‌شوند، وحداقل ۱روز بعد تحویل مشتری خواهد شد.

– منظور از ۱ روز،  زمان آماده‌سازی و انتقال از انبار به فروشگاه جهت ارسال است.

– در شرایط خاص، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و فروشگاه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.

 

– نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه فروشگاه است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده می‌گیرد.

– به کالاهای فروشندگان تخفیف سازمانی تعلق نمی‌گیرد.

 

ارتباطات الکترونیکی

 

هنگامی که شما از خدمات فروشگاه استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

 

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های فروشگاه از طریق آنها صورت می‌گیرد.

 

جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات، امکان دارد فروشگاه برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه را در پروفایل خود لغو کنند.

 

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

 

فروشگاه متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارش و حمل و نقل

 

هزینه هایی که در ارسال های مختلف برعهده خریدار است:

 

ارسال توسط پیک در شهر تبریز :  مبلغ سفارش+ هزینه پیک تا محل مشتری

 

ارسال توسط پست : مبلغ سفارش+ هزینه پستی

 

توجه:

– در صورتیکه کالای خاصی در سایت سفارش گرفته شد و امکان تهیه آن وجود نداشت و یا در انبار فروشگاه به اتمام رسیده بود، این مشکل حداکثر ظرف 24 ساعت کاری به مشتری اعلام شده و کالاهای مشابه جایگزین به ایشان پیشنهاد می‌گردد. در صورت قبول توسط مشتری کالاهای جایگزین ارسال گردیده و در غیر اینصورت مبلغ پرداخت شده ظرف 48 ساعت به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

 

– در حال حاضر هیچگونه مالیاتی روی قیمت کالاها اعمال نمی‌شود

 

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

 

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

 

– فروشگاه آسیا تامین مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌ ‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌ ‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه آسیا تامین محفوظ است.

 

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت فروشگاه آسیاتامین، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه محفوظ است. فروشگاه در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت فروشگاه می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

 

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند وچون مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده است، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

 

– امکان پرداخت در محل برای سفارش‌ها وجود ندارد.

 

– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

 

خسارت در هنگام حمل و نقل

 

فروشگاه آسیا تامین همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خودبرسد.

 

با توجه به این که تمام این اقلام کوچک و بزرگ توسط کارمندان خود شرکت جابه جا می‌شود امکان آسیب دیدگی خیلی کم است و در حد صفر است.

 

هرگونه خسارت وارده توسط باربری و یا اداره پست  به عهده مشتری است.

 

نقدها، نظرها، ارتباطات و سایر مطالب

 

سیاست قیمت گذاری

 

سیاست قیمت‌‏گذاری در فروشگاه مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در فروشگاه قیمت‏‌های عمده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.

 

نمایندگی

 

فروشگاه آسیا تامین با نام مستعار توتونچی در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه خدمات، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی فروشگاه آسیا تامین اطلاع دهید.

 

قوه قهریه

 

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه،فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

 

فروشگاه آسیا تامین خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

aparatgooglefacebooktwiteryou
logo

دفتر مرکزی : تبریز ـ خیابان جمهوری ـ بازار ـ پاساژ ایران همکف پلاک ۱۳۰